Zgodovina društva
Zaradi vse več velikih požarov so se napredno misleči krajani oz. kmetje odločili, da ustanovijo gasilsko društvo in s tem preprečijo še večjo moč ognjeni stihiji.

Ustanovni občni zbor gasilskega društva Dramlje je bil dne 02. 11. 1928. Sklicali so ga Mlakar, Golčman, Novak, Zidanšek, Rupnik, Kačičnik, Vodušek in drugi, v glavnem kmečki fantje in gospodarji, na pobudo že ustanovljenih gasilskih društev v Šentjurju, Lokarjah in na Ponikvi. Kmalu po ustanovitvi so pričeli z nabavo najnujnejše opreme in orodja, to je bilo že v letu 1929. Prva večja pridobitev za društvo in kraj je bila leta 1930, nabavljena je bila sodobna motorna brizgalne tipa »ROSENBAUER« 600 in nekaj tlačnih cevi. Upravičenost nabave se je obrestovala že nekaj dni po nabavi, oziroma dan po slovesnem prevzemu pri posredovanju ob hudi nevihtni noči. Takrat je v društvu delovalo povprečno 30 aktivnih članov s sodobno motorno brizgalno, nekaj cevmi in nekaj opreme, z gasilskim praporjem in uniformami. Delo društva je bilo aktivno do začetka vojne, ki je preprečila nadaljnje delo, saj je nekaj članov sodelovalo v partizanih oziroma so bili z družino preseljeni. Orodje in opremo so shranjevali od leta 1934 v občinski stavbi, ki je bila med vojno požgana in s tem tudi vso gasilsko orodje in oprema ter ves arhiv. S tem je popolnoma zamrlo delo društva vse do konca vojne. Leta 1945 po končani vojni so se zopet zbrali najbolj zavedni člani, izvolili so nov vodstveni odbor, vključili nove člane, usposobili so orodje in opremo, ki je še ostala po požaru. Pristopili so k gradnji novega gasilskega doma in ustanovili gradbeni odbor, ki je vodil gradnjo doma od leta 1947 do leta 1950, ko je bil le ta predan svojemu namenu in katerega smo uporabljali vse do leta 1991.
Gasilsko društvo je poleg novega doma začutilo potrebo po prevoznem sredstvu, katerega do takrat še niso imeli. Zbrali so sredstva ter nabavili prevozno sredstvo na konjsko vprego. S tem pa je društvo dobilo možnost sodelovanja s sosednjimi društvi in na oddaljenejših požarih. S tem vozom in opremo se je društvo udeležilo reševanja v veliki naravni nesreči leta 1954 v Celju pri takratni poplavi mesta in okolice. Leta 1955 je bila ustanovljena gasilska zveza Šentjur in v njej smo bili včlanjeni kot eno izmed šestih društev. V tem času je v društvu uspešno delovala dramska skupina, ki je zelo uspešno uprizorila več iger v veliko zadovoljstvo članov in krajanov.

Gasilsko društvo je dobilo leta 1956 prvega nižjega gasilskega častnika iz šole v Medvodah. Tako je zelo zaživelo strokovno delo in izobraževanje takrat mladega kadra, saj je bil še istega leta organiziran tečaj za izprašane gasilce, ki ga je opravilo 14 članov. S tem se je začelo uspešno in strokovno delo v društvu, saj so se kmalu pokazali dobri rezultati.
Prva moderna motorna brizgalna tipa »ROSENBAUER« je bila nabavljena leta 1969, velika zmaga pa je bila nakup prvega orodnega avtomobila IMV leta 1972. Ob 50-letnici je bil razvit društveni prapor, leta 1983 pa kupljena motorna brizgalna »ZIEGLER«, katera še danes deluje. Nadaljnji razvoj je bil intenziven in tako sta bili leta 1988 nabavljeni kar dve vozili: 5.000 l cisterna TAM 110, preurejena z našim delom in orodno vozilo GV TAM 35/80, katero nam je poslušno služilo vse do leta 2008, ko glede varnosti ni več ustrezalo novim, strožjim predpisom.

Leta 1991 smo se selili iz premajhnega, leta 1950 zgrajenega doma v nov gasilski dom, kateri je v okviru doma krajanov in v njega leta 2003 postavili predzadnje kupljeno veliko sodobno vozilo, 5.000 l cisterno MERCEDES GVC 24/50.
Zaradi zakonsko popolnoma neustreznega, 20 let starega orodnega vozila, smo po dvoletnih pripravah in aktivnostih 1. februarja 2008 v garažo postavili še novo orodno vozilo GV-1 IVECO DAILY z motorjem moči 180 konjev, z moderno nadgradnjo in vso potrebno varnostno opremo, v njem pa je razen sesalnih cevi vsa nova, po zakonu potrebna oprema. Leta 2009 smo kupili še novo motorno brizgalno TOHATSU 8/8 ter vso manjkajočo zaščitno opremo in dihalne aparate, kar potrebujemo kot društvo II. kategorije.
Letos (2019) pa smo v naš vozni park dodali še vozilo za prevoz moštva GVM-1 – Ford Transit Custom. Posodobili smo tudi osebno varnostno opremo gasilcev z nakupom novih intervencijskih oblek in intervencijskih čelad, ki nam zagotavljajo varnejše delo na vedno bolj zahtevnih intervencijah.